Parfémy Essens


Obchodní podmínky Essens
 

 

Provozovatel e-shopu Essens:

Zuzana Recmanová

Purkyňova 19
Opava, 74601

 

1.Obchodní podmínky Essens

1.1. Veškeré objednávky na e-shopu Essens jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu Essens, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a že se seznámil s ustanovením o ochraně osobních údajů u společnosti Essens.

1.2.  Každá objednávka na e-shopu Essens je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které máte možnost zkontrolovat správnost vyplněných údajů. V případě nesprávnosti kontaktujte provozovatele e-shopu Essens.

1.3. Prodejce kosmetiky Essens si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, je-li to třeba k úspěšnému vyřízení objednávky.



2.Dodací podmínky Essens

2.1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak).
- Zásilky Essens jsou odesílány prostřednictvím České pošty.
- Možné je také osobní vyzvednutí produktů Essens na adrese Purkyňova 19 v Opavě. V tomto případě vždy uveďte telefonní číslo do poznámky u objednávky Essens.

2.2. Není-li v popisu u výrobku Essens uvedeno jinak, je veškeré zboží Essens expedováno do tří pracovních dní při platbě na dobírku. V případě platby předem z bankovního účtu je zboží expedováno po připsání platby.

 

3.Balné a poštovné Essens

3.1. Balné produktů Essens je vždy 0 Kč.

3.2. Dobírka produktů Essens 39 Kč.

3.3. Poštovné produktů Essens 59 Kč.

3.4. Při nákupu nad 789 Kč je poštovné produktů Essens ZDARMA.

 

 

4.Způsoby platby za  dopravu  produktů Essens

4.1. Dobírka produktů Essens – platba při doručení zboží Českou poštou na doručovací adresu uvedenou v objednávce.

4.2. Bankovní převod za produkty Essens – platba na účet 1982061033/0800, var. symbol je číslo objednávky.

4.3. Hotově při osobním převzetí produktů Essens.  Možná domluva.

 

5. Záruka a reklamace produktů Essens

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku Essens spotřebitelem. Na zboží Essens je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě Essens. Prodejce Essens odpovídá za všechny vady výrobku Essens, které má zboží Essens při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady Essens způsobené nešetrným zacházením či mechanickým poškozením produktů Essens. Reklamaci produktů Essens je možné uplatnit poštou i osobně.